Sista dagen

Jaha, sista dagen på semestern....Och vad står på agendan denna dag då? Jo, ett 1-års kalas för Gustavito och ett sista penseldrag i hallen. Sedan e semestern över för denna gång och jag vet inte när nästa period kommer att bli....Men gissar att så e det väl för alla. Hoppas på att Annika och hennes R byter stad så att jag får ett nytt resmål att se fram emot :) fast allra helst vill jag så klart att de flyttar hit till Sthlm, till min stad. Det hade vart det bästa.

Ser fram emot hösten. Det e min absoluta favvoårstid.Varför? Jo, för då e det alltid ngt nytt o spännande som händer på någon front. När jag pluggade så nalkades ny terminmeny klass och ibland nytt ämne. Nu kanske en kvällkurs kommer på mitt schema, får svar om en månad. Kommer att nervöst öppna kuvertet för att sedan slita ut pappret och läsa dess innehåll. Tror att svaret kommer att va positivt, till min fördel. Det kan även hända att jag byter inriktning när det gäller jobb också men det vet jag dessvärre inte nu så jag ber om att få återkomma. Som sagt jag ser fram emot september då ngt stort kommer att hända...Tro mej det e bara ngt jag vet och inget jag har konkreta bevis för. Men jag brukar däremot känna på mej ett å annat som sedan visar sej stämma galant. Så därför litar jag helt o fullt till magkänslan. Hur känns den? Den bara finns där.

Lovely - en tjej me magkänsla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback