Lyx

Nu e det allena tre dagar kvar till min semester e slut. Buhhhhh!!!! (gråter en skvätt). Det har varit en sann lyx att kunna "ta dagen som den kommer" som det så käckt heter. Ett ganska uttjatat och nött svennebegrepp enligt mej. Klockan e snart lunch o jag drar fortfarande runt i nattlinne och morgonrock. Det e så galet skönt och ger en frihetskänsla att leva på länge. Myyyysssss. Idag blir det lite ditt och datt som alltid på mina lediga dagar/semsterdagar. Lite av varje står på mina illgula postitlappar som jag e helt beroende av och som sitter lite varstans såsom på mitt ärvda morfarsskrivbord från tidigt 1900-tal till att även befinna sej i innerfacket på den handväska jag senast använde. Vädret e mulet men det spelar igen roll för jag vill hellre softa inne idag än att pressa i parken så det passar mej alldeles utmärkt. Har precis läst klart en pocket och nu ska jag börja på nästa. Kan inte bli bättre en dag som denna.

Lovely - livsnjutaren  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback