Frulle

Finns det något bättre när det kommer till födointag än frukost? Frulle, breakfast, frukost....Kärt barn har många namn som sagt. Njuter av det. Har precis vart o köpt en färsk croissant. Dock inte en äkta från Paris utan en simpel, men naggande god, från Konsum. Till detta blir det så klart en stor kopp (eller glas snarare) kaffe me mjölk och ngra riktigt svenska tillbehör: fil me musli och hembakat hälsobröd.

Efter målningen igår kan jag behöva extra mycket energi. Jag som lider av lågt blodtryck och även en gnutta järnbrist blir lätt yr på högre höjd och gårdagen var inget undantag då jag tvingades upp på en hög pall för att nå uppåt väggarna. Högt i tak e förvisso underbart vackert o ger en bra rymd till ett rum men det e inte att föredra när man själv skall ställa sej och måla dessa höga väggar. Fick både svindel och ångestattack av att balansera med roller och pensel. Försökte förmå mej själv att inte titta ner för mycket men det hjälpte föga. Dock blev resultatet över förväntan bra o det ända som nu kavarstår e området närmast taket som jag trots pall inte når. Någon som har en hög stege att låna ut?

Lovely - kan själv för det mesta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback