En helg bara

Nu e det bara en helg kvar av min sköna semester. Allt som skulle ha gjorts har blivit av o jag har hunnit träffa många vänner så jag ger helt enkelt 4L till min semester i betyg. Alltså 4 Lovely på en skala 1-5. För det hade vart en fullpoängare ifall en utlandsresa ingått också. Men me tanke på att jag nyligen varit på två resor så får det vara bra ändå. Har faktiskt lite restankar på g med mina "Tjejerna Grus". Vi spånar på lite ideér för nästa år o då redan under vårkanten. Jag säger : tjejresa, Sex and the city -guidetur via buss, drinkar, shopping och barhäng. Jag säger : New York!!! Måste ju erkänna att jag aldrig vart där i hela mitt liv vilket nästan e lika me att skämmas. Men självklart skall jag dit. Och det blir nog fler gånger kan jag tro. Har hört så mycket gott om denna stad så alla kan inte ha fel. Måste dit och se med egna ögon. Och bästa tiden för en storstadssemester anser jag vara våren (och många andra me mej så därför gäller de att va snabb me bokning om man inte vill betala en fömögenhet för biljetten eller hamna på skabbhotell.). Går ju inte direkt att flyga me RyanAir till USA. Men usch, vilken mardröm det skulle va! Sitta inklämd i ett miniplan så länge.....Resgalen som jag e vill jag ju alltid ha en resa bokad så jag har något att se fram emot så ska nog kolla upp biljetter lite på skoj idag och se vad som finns.

Tjing tjing!

Lovely - ressugen igen  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback