En avstressande semester

En vecka återstår av min härliga semester. För första gången under denna period så har jag kunnat pressa i parken här i mitt hood. Varför jag inte kunnat göra detta tidigare beror helt enkelt på att vädret inte tillåtit denna fantastiska aktivitet. Idag njöt jag: i min randiga solstol med en pocket i näven o en vattenflaska bredvid. Då jag anlände till parken o skulle inta plats såg jag att en annan tjej var iklädd exakt samma bikini som mej så den plats jag till en början tyckte va fantastiskt bra kändes inte längre som så angelägen. Jag stegade därför vidare till den del av parken som verkar va VIP för barnfamiljer boendes i omnäjd. Där fick jag hålla till och jag kan säga som så att nästa gång, förhoppningsvis i morgon, tänker jag inta den del av parken där de barnlösa håller till så jag slipper barnskrik, barnspring runt min solstol och föräldrar som irriterat gruffar på varandra för att de har olika uppfattning gällande deras barns glassätande.

Lovely - vill ha lugn o ro i parken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback