Krånglande dator e inte kul

Min dator lever sitt eget liv och rättar sej inte alltid efter mej som den borde. Blev arg idag när den slog av sej själv mitt i en konversation på msn! Varför ska den förstöra för mej? Kan ju va så att personen jag chattar me missuppfattar syftet me varför jag går offline. Eftersom jag e en artig person skulle jag aldrig gå offline utan att säga hej då ordentligt.

Jag har insett att datorn som vart en nära vän under tre hela år nu måste bytas ut mot en ny laptop. Måste helt enkelt ut och spana in en ny i handeln. Skulle gärna satsa på en Mac Book vit.....Sååå snygg! Men det blir nog en PC som jag kan,blir enklast så. Ska kolla nätet idag efter en ny om nu denna håller sej i styr vill säga man vet ju aldrig. Ska låta den vila lite när jag går på mitt pilatespass. Ska bli skönt me lite muskelträning och rask promenad. Eftersom min iPod fortafrande e försvunnen så får jag powerwalka under tystnad vilket e mindre kul förstås men så går det när man stressar iväg och tappar ipoden efter vägen. Hoppas någon annan blev glad då! Ska testa att ringa SL:s hittegods en gång till, har ju haft tur förrut. Kanke en vänlig själ lämnat in den? Hmm...kanske inte. Finns väl inte så ärliga människor längre. Ska stänga av datorn nu....

Lovely - innehavare av en krånglande dator

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gumms, har du blivit av med din fina podd???Vad tråkigt, jag hoppas verkligen att den dyker upp//Kram S

2007-02-27 @ 19:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback