Grattis Annika!

Idag vill jag ägna lite extra uppmärksamhet till min vän Annika som bor i Geneve och idag fyller tant, förlåt kvinna...mogen kvinna alltså Annika blir 30 år idag och e välkommen in i alla mogna och sexiga kvinnors klubb med oss andra 30+. Jag hoppas verkligen att du har haft/har en trevlig och underbar dag och att din käre R tar hand om dej ordentligt. Jag gissar att ni någon gång framöver skall fira ihop me svärmor o Co och då mååååste du berätta någon härlig kommentar hon fällt. Kanske har hon köpt ett antirynk set från något fiiiiint märke eller kanske en omgång fettsugning på klinik i Paris. Vad det än blir kommer jag antagligen häpna vilket jag alltid gör när Annika redogör för sin svärmors nycker och totala omsorg av alla som kommer i hennes närhet. Förstår verkligen inte hur du står ut kära vän men vilken tur att ni alla fall slipper att bo i samma land.

Annika e en riktig pärla som jag plöjt Paris gator och  torg med. Vi har festat,shoppat och varit ute på äventyr i Paris ett antal gånger o haft lika kul vid varje tillfälle. Nu har hon bytt land och stad vilket inte gör mej någonting för då får ju jag tillfälle att upptäcka något nytt samtidigt som jag hälsar på. Ser fram emot nästa resa till Geneve, ska bli nice! Geneve e en trevlig och lugn stad. Den går inte att mätas med Paris men har sin egen charm o prägel. Och åker man upp bland bergen så får man sej e riktig hälsosam färd me rejäl alpluft och fantastisk utsikt. Vi gjorde en del utflykter sist med bil runt Genevesjön och in i Frankrike och detta hoppas jag at vi repeterar nästa gång jag kommer ner. Och ja Annik, jag lovar att fixa alla foton till dess. Fy skäms på mej att jag inte ordnat det ännu! Me jag skaaaa. Stor kram på dej!

Lovely - Parisfan  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback