En underbar vecka

Nu du Fröken S!Jag e här för att stanna så passa dej....den berörde vet vad det handlar om....hahahaha!För övrigt e kortfilmen "Ekorren ser dej" en mycket bra och innehållsrik hemmadokumentär och för er som inte sett den (alltså de flesta i detta land förrutom jag,Fröken S och min syrra...) vill jag bara upplysa att den tar avstånd från allt som har me porr och erotik att göra.Detta e en kortfilm me humor skapad av kärlek,ett hemmahos reportage i motsvarighet till "Welcome To My Crib" på MTV, ja eller hur titeln än lyder.Jag e säker på att ni alla vet vad jag syftar på.

Denna vecka har varit händelserik minst sagt.Jag satte upp några mål på måndagen och de e alla uppfyllda.Well done!Jag gartulerar mej själv helt enkelt över denna bedrift.Skall komma på några nya mål för kommande vecka och följa upp detta strikt och me envishet som enbart en äkta stenbock kan göra.Fröken S e ju också stenbock och detta förefaller intressant då vi båda stämmer så väl in på stenbockens karaktärsdrag vilket för övrigt S kommenterar på sin blogg.
Ett mål som uppfyllts e klassikern : att i början av nya året ta sej i kragen och köpa ett träningskort och styra upp garderoben me ett gäng nya träningskläder.Nu e det bara skorna som fattas och tills jag hittat de jag vill ha får de bli träning där man ej behöver skor helt enkelt.Så idag va jag på mitt livs första pilatespass och det va riktigt kul och jobbigt samtidigt.Känner att jag aktiverat alla muskler som legat i träda en tid.Jag var lite yr efteråt efter allt detta andande,man måste ju fokusera på andningen hela tiden i 60 minuter och det göra i alla fall inte jag var dag så det va en intressant upplevelse.Längre fram i veckan blir det yoga.Där behöver man heller inte skor ....så bra, så bra.

Nu e det dags att slutföra storstädningen här hemma innan A kommer över på söndagsfika.

Lev väl!

Miss L

Kommentarer
Postat av: S

Hello darling!Och så var utmaningen igång...hoppas du får en trevlig fortsättning på den nya veckan//Kram S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback