Snart lön

Härligt, imorrn e det fredag och jag e ledig och dessutom e det löning. En schysst summa pengar på kontot igen. Trevligt. Livet kan liksom börja om. Alla fall för mej som gillar att spendera och sedan får snåla de sista två veckorna innan lön. Det e ju tur att det finns ett sparkonto att låna av. För jag sätter faktiskt tillbaka pengarna.Men sedan lånar jag igen. Och varje månad tänker jag samma sak: nu ska jag skärpa mej. Men icke. Jag skyller på att jag e född sån. Det går inte att göra något åt. Jag har en slags shoppinggen som inte går att medicinera bort. Visst låter det som en bra förklaring? Nu menar jag inte att jag bara strör pengar runt mej så e det absolut inte. Men det e ju så kul att shoppa samma dag man får lön.

Ska gå igenom garderoben idag och kolla vad som behöver inhandlas för hösten. Det finns så mycket fint i butikerna nu. Hösten e ju den roligaste shoppingperioden. Absolut den bästa. Sommarkläder e det tråkigaste att shoppa anser jag. Inget går upp emot nya höststövlar, jeans och en cool jacka. Jag vill ha allt!

Lovely - lätt shopoholic

Kommentarer
Postat av: Helena

MMMmmmm shopping e alltid kul o man
har nästan alltid ngt man vill ha
Hoppas verkligen att allt går bra för dig
men.. de kommer de o göra..
jag e lite pirrig.. men.. de kommer o lösa sig
Kram o vi hörs..
Samla tjejjerna.. så kan vi väl ses

2007-08-26 @ 23:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback