Plötsligt så händer det...

Tänk hur livet plötsligt kan ta sej en vändning. Från att ha varit inne i en lugn period utan några speciella händelser eller upptåg att orda över så kommer allting helt utan förvarning serverat på ett fat. Jag skall byta jobb! Yippihhh! Tänk så kul, så spännande, så intressant, så underbart. Så klart kommer jag att sakna min gamla arbetsplats och kollegor men jag är mycket peppad på det nya och det okända som väntar. Ett nytt ställe, ny miljö och nya arbetskamrater. Spännande, lite pirrigt. Skönt att inte veta exkat hur en typisk dag på jobbet kommer att se ut. Jag får mera ansvar, högre lön och mer stimulans. En nöt att knäcka, balsam för själen etc etc. Jag e uppe i varv just nu men på ett härligt skruvat sätt. Jag står i händelsernas centrum. Detta e det första steget på en karriärsstege som jag själv valt och som nu ligger för mina fötter. Härligt! Jag gillar när det händer något helt plötsligt, oförväntat. Visserligen har detta legat å grott en längre tid men det e nu det händer och jag e med i virveln av en kedja av positiv energi. F finns där. Min kurs väntar. Mitt nya jobb finns inom räckhåll, endast knappt två veckor kvar tills jag byter. Det kan inte bli bättre. Kanske borde köpa en trisslott. Fast man kan ju inte ha tur både i spel och kärlek samtidigt o då väljer jag F framför en vinst. För F e min vinst i kärlekslotteriet.

Lovely - enormt lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback