Löven faller

Jag har upptäckt ett höstens tecken; löven börjar falla till marken utanför min port. Jag ler var dag jag går ut genom porten och ser att fler löv ramlat ner från träden. Dock är det circus 30 grader varm tropisk hetta på min arbetsplats så jeansen jag valt på morgonen kommer inte till sin rätt utan känns som ett par förkrymta tjocka strumpbyxor istället för det underbara plagg de egentligen är. Alltså, hösten är nära det ser jag på marken utanför min port. Samtidigt är vädret mycket skumt och allmänt fel med hög fuktighet likt vid Medelhavet men knappt sol. De stora åskmolnen hopar sej men vägrar uppenbart att släppa ifrån sej minsta gnutta regn. Vill ha regn o normal tempertur tack.

Lovely - diggar löv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback