Envis

Istället för att gå till en frisör som kan sitt område, ja de flesta i alla fall, så e jag så envis och färgar mitt hår själv. Gjorde precis en evfärgning för att få bort det mörka. Blev gul...Gul som en kyckling! Nu skrattar ni va...Nu sitter jag med en brun färg i håret och skall precis bege mej till närmsta spegel för en titt på hur det hela utvecklat sej.

Tillbaka! Ja det ser ut att bli ett lysande resultat. Med tanke på den senaste periodens flow så kan det väl inte gå illa. Mår illa gör jag däremot av alla kemiska ångor som omger mitt huvud likt en aura just nu. Måste vädra ordentligt.

Jag anser att det e bra att va envis. Då kommer man oftast långt. Folk i allmänhet brukar ge upp när de inser att jag inte kommer ge mej. Min käre far e minst lika envis och detta har lett till många diskussioner genom åren som slutat i två sura personer som vägrar ge sej fast den ene till slut inser att den ändå har fel. Min envishet har nu resulterat i ett nytt jobb. Fantastiskt! Man ska inte ge upp helt enkelt. Envishet och kämparanda ger bra utdelning. Det e bättre än vilken lott som helst.

Lovely - en envis brud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback