En viss person

De senaste dagarna har som tidigare nämnts bjudit på flera innehållsrika händelser med ett härligt energiflöde till följd. Jag har befunnit mej mestadels på jorden och jag är fortfarande högst rationell levande varelse men något har rubbat den vanliga ordningen. En förslag ledde till något galet och underbart. En viss person dök upp i mitt liv bara sådär, helt utan förvarning. Men det är väl så det ofta händer. Plötsligt. Plötsligt så händer det! En person dyker upp från ingenstans och får en plats i ens liv. Personen tränger in i huden genom porerna. Personen upptar mycket plats i hjärnan och snurrar till livet fullständigt. Personen får en plats i hjärtat där det dunkar vilt. Personen är närvarande trots sin fysiska frånvaro. Mycket kan skrivas, mycket kan bli sagt men känslor är svåra att förklara. Känslor måste upplevas liksom ord måste uttalas och fysisk närvaro måste kännas. Personen finns hela tiden där. I tankarna, i fantasin, i verkligheten. Vi står i en mittpunkt och runt om snurrar världen vidare som vanligt men det märks inte. Det finns inga årstider, inga väder, inga människor. Allt står stilla men i mittpunkten yr det av värme och känslor.

Lovely -  förtrollad


Kommentarer
Postat av: S

KAN DET HÄR VARA SANT???:) ÄR DET VAD JAG TROR??:)//S

Postat av: Helena

*ler* Glad för dig...
o du jag såg din F idag
Ha en bra dag i morrn..
*kramen* H

2007-08-08 @ 21:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback