Veckans väninna del 2

Denna vecka handlar det om Selma som e bosatt i Bonnebro men som äntligen skall ta sitt pick o pack o flytta till Sthlm. Detta e planerat till sommaren o nu e Selma fullt upptagen av att skriva klart sin C-uppsats i pskykologi på Universitetet vilket jag vet att hon kommer att klara galant. Selma e liksom jag stenbock o har födelsedag i kalla o mörka januari. Vi har mycket gemensamt o tänker ofta på samma sätt. Vi allvarliga stenbockar som kan verka kalla på ytan men som gömmer mycket värme och energi inombords. Selma o jag har slitit tillsammans me tentor, snackat om våra våndor o känslor om vår gemensamma stad Bonnebro o dagdrömt oss bort till andra sidan jorden då livet kännts för tråkigt o vardagligt. Vi har båda en förkärlek för staden Paris som vi dyrkar o diggar skarpt.

                    image24

Selma gillar kläder o shopping o hennes katt heter passande - Gucci. Jag ser fram emot sommaren då hon flyttar hit .Har lovat att visa alla mina smultronställen för henne. Kanske blir det även en resa till Kroatien för oss senare i år. Selma e ambitiös o både pluggar o jobbar. Kanske blir hon forskare i framtiden men innan dess skall det hinnas med lite annat smått o gott som resor, shopping, bloggande o annat kul.

Lovely - polare me Selma

Kommentarer
Postat av: S

hahahaha...(jag döör av garv nu) Snacka om jag blev snopen när jag skulle läsa din blogg och ser ett stort j*kla photo of myself!!Men det var väldigt rart att jag platsar som veckans väninna...vääldigt rart!Och jag längtar efter att plöja STHLM med dig!Jag ska dra med dig på så mycket entertainment att du kommer överväga att flytta tillbaka till Bonnebro..:)

Ha det gött idag!Pöss/S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback