Upptagen


                              
                      image13

Jag har haft mycket att stå i senaste dagarna så det har inte blivit så många inlägg på bloggen. Har mest vart hemma och vänt och inte ens suttit en sekund i min soffa och knappt framför datorn heller. Så kan det gå när man har trevligt! Jag vill gratta Josse till hennes VM-utbildning och önska henne lycka till på nya butiken. Verkligen jättekul att du gått vidare och fått en ny utmaning att ta tag i. Måste kännas spännande och positivt. Själv kämpar jag på o försöker på allvar bestämma vad jag ska bli när jag blir stor.  Vilket ju inte e alltför lätt. Det e alldeles för mycket som lockar och jag vet inte riktigt vart jag skall börja. Det e det som e problemet - hur skall allt hinnas med?


Det e kanske dags att göra en ny lista för 2007 me funderingar som skall gås igenom och mål som skall uppfyllas. Det mesta på den gamla listan e redan klart efter dessa månader som gått så det resultatet e jag nöjd me. Men som sagt listan fylls på hela tiden....Och det antar jag e positivt - att sträva frammåt och komma nånstans me sej själv.

Nu e det dags att sluta grubbla över detta och gå och sova säng.

Lovely - vårpositiv  (bilden e från Bonnbro och jag sitter vid en dator modell äldre, hemma e det laptop som gäller men fotot visar ändå en typisk bild av en kväll i Lovelys liv)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej raring...jepp jag var i Sthlm över helgen men det var tänkt att det skulle vara en affärsresa..jag hade ett möte inbokat på Svea hovrätt i fredags, men det blev inställt i sista sekund så jag fortsatte till Segeltorp..och där stannade jag kvar!Dock så var jag förbi butiken i lördags, men som vanligt, så såg jag inte dig..men jag kommer upp i helgen igen, jag ska på Lionel Ritchies konsert i globen..kanske e du ledig för en fika??//S

2007-04-03 @ 16:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback