Uppe i ottan

Har upptäckt att ibland e det ingen idé att skriva inlägg på kvällstid på denna sida. Jag kan skriva under en lång tid och sedan försöka publicera men så försvinner det och jag måste börja om...Inte kul alls. Ideérna försvinner likaså och ett återskapat inlägg blir inte lika bra..Hmm...Tänkte därför testa nu i ottan. Klockan e 6.13 och jag försöker vakna till liv eftersom jag snart skall möta upp Malou vid Konsum. Vi ska köra en morgonträning idag. Just nu känns det som en galen idé o jag vill bara krypa i säng igen men jag vet att det kommer kännas mycket bra efteråt...Promenad o Core på SATS blir det idag. Vi va ju båda hurtiga i vintras o köpte kort där vilket va en hit. Brinner verkligen för mina klasser där som gör mej mycket piggare, smidigare och vigare. Allt kan alltid bli bättre o man kan må bättre. Tyvärr tog kaffet slut här hemma så det får bli en té istället, inte lika mycket fettförbränning men säkert bättre än ingenting.

Igår va jag på Niveakurs med Katri o C.Vi fick gå genom jobbet. Så nu kan jag allt om deras cremer, hudprodukter, hur man tar hand om huden i livets alla faser och hur man kan känna igen en cellulit i fas 1, 2 och 3. Skall undersöka i vilken fas jag kommit in i. Skulle gissa att det fortfarande rör sej om fas 1. Alla kvinoor har celluliter. INGA än har celluliter. Sååå orättvist! Men, men...Vad göra? Nä just det: ingenting. Ska sluta dricka mineralvatten för enligt deras hudterapeut så gör det att magen svullnar och salthalterna ökar på celluliterna. Så det e bara att ge upp bubblet för hederligt kranvatten.

Lovely - på kurs med Kurt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej L! Jag har lösningen för dig. Kolsyrat vatten utan mineraltillsatser, precis som på krogen. En utrustning för fast installation lär lanseras senare i år. Tills vidare finns t ex den här:
http://www.agaconsumer.se/media/Folder%20WasserMaxx.pdf
Kram

2007-04-17 @ 13:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback