Tjejkväll hos Emmis

              


                       image16

Så här kul kan man ha på en tjejträff hemma hos Emmis. Jag o Malou jobbade båda idag o det va nog den mest långsamma dagen någonsin. Inte alls mycket kunder och ingen stress vilket va skönt då vi hann få undan lite av varje inför veckan. Kan förstå att folk hellre stannar hemma och myser än ger sej ut i en plötslig snöstorm som kom och förstörde vårkänslorna. Vi gick från härligt soligt väder till Landet Narnia på några timmar. Men nu kan det väl inte komma mera snö?

Väl hemma hos Emma efter jobbet så blev det en trevlig tjejkväll med en massa gott medköpt från Daglivs och en massa skratt o flams som alltid. Ett gott skratt förlänger livet heter det ju - då lär vi leva i 300 år till. Just nu e jag sjukt trött efter flera sena nätter på rad med sömnbrist som följd. Dock flera mycket roliga o trevliga nätter så jag ska verkligen inte klaga. 

                       image17 

Nu e jag så trött så det snurrar i huvudet o det e dags att sova, känns som jag e ute å åker båt. det liksom svajar fram o tillbaka. Hmm kan väl inte va bra? Har aft en mycket bra påsk ochvill tacka alla som fögyllde den. Ni vet vilka ni e så ta åt er ordentligt. Nu väntar en vanlig vecka, säkert full av nya upptåg.

Lovely - väldigt busy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback