Söndag

Har jobbat idag vilket va helt ok faktiskt. Helgen har swichat förbi o nu e det redan söndagkväll...Ska egentligen skriva rent ett protokoll från senaste styrelsemötet med min Brf men jag e alldeles för trött för att kunna ta tag i det nu. Snarare sängdags snart. Det blev ett glad vin på söder idag efter jobbet me mina kära vänner Örten och Ange m sambo E. Jag o Ange hade inte setts på typ en månad, vi har båda vart mycket busy av diverse saker o upptåg, så det blev ett kärt återseende nu på eftermiddagen. Trevligt me en söndagsdrink! Vi snackade om ditt o datt, typ samhällsproblem etc. Annars inget nytt. Börjar bli sjukt trött. Funderar på att krypa ner o läsa ELLE som jag fortfarande inte läst ut. En trevlig helg som gått i väninnans tecken me tjejdag på Ikea, tjejkväll hos mej på fredag kväll, tjejfika på lördagkväll och nu ett glas vin på söder me två brudar - och en kille. Jag undrar vad nästa vecka kan bjuda på? En hel del jobb blir det ju oc jag bara måste börja me protokollet men annars inte så mycket planer men det kommer väl. Verkar ha problem me att hålla mej ifrån att va sysselsatt. Känner helt enkelt för mycket folk o har för många vänner/kompisar/bekanta att hinna träffa. Vilket I-landsproblem....

Lovely - den sällskapssjuka

Kommentarer
Postat av: S

verkligen ett i-landsproblem=)...tjaa fram till första helgen i maj får du faktiskt underhålla dig själv, men den 5:e kommer jag stå för the underhållningen!!Och i vanlig ordning kommer det bjudas på överraskningar!´/S

Postat av: Lovely

Ja du fröken S, jag ser fram emot den helgen o förväntar mej en riktig underhållning av dej som du nu utlovat.Kanske spela in en uppföljare till Ekorren ser dej...

2007-04-23 @ 08:17:20
Postat av: S

"Ekorren ser dig" the sequel...jag döör av garv såå rolig den är!

2007-04-23 @ 21:12:51
URL: http://addicted2retail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback