Lite sur

Idag vaknade jag utsövd å va glad. Slappade på soffan me lång frukost och bra pocket som jag läste ut. Levde mej helt in i boken och nu när den e utläst så saknar jag berättelsen o dess karaktärer. Det känns liksom lite tomt inom mej. Måste helt enkelt köpa en ny bra bok. Någon som har ngt förslag kanske? Det blev en slapp men även nyttig dag. Fick undan tvätt och har städat så det e riktigt fint här imorgon när jag ska ha tjejkväll.

Så va det ju det där me träningen...Skulle först ut å promenera men det regnade så jag fick lägga ner tanken. Begav mej senare iväg till gymmet för att träna pilates. Va mycket taggad inför klassen. Men vad händer? Jo klassen e inställd pga att tränaren inte kan komma till gymmet i tid eftersom det tydligen vart stopp på E4:an där en mack brunnit. Jag blev lack! Inte första gången det händer att ett pass ändras på ngt sätt. Men visst, tränaren kan inte rå för detta me E4:an såklart. Så det va bara att knata hemmåt igen. Bestämde mej för att äta en sushi som jag vart sugen på i flera dagar. Det finns ett jättebra ställe här i mitt hood som gör underbart god sushi så jag gick dit. Stället tog inte kort just idag för deras kortläsare va inlämnad på lagning så det va bara att gå iväg till närmaste uttagsmaskin. Jag fick min sushi och gick hem å käkade - lika gott som alltid. Mums! Så min surhet försvann o jag kände mej glad trots halvtaskig dag me en massa regn. Blir så trött o sur av regn. Vill ha sol så jag kan sitta på min balkong o ta det lugnt o njuta av värmen.

Lovely - allt ordnar sej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback