Ladyboys, älgar och andra märkliga typer

När man jobbar i butik som jag gör så får man vara med om mycket och träffa en del udda personligheter. Detta tycker jag e berikande och kul men ibland undrar man vart världen e på väg....Sedan många år har vi en stammis som kallas för "Älgen". Det e en mycket lång och stor man som hänger runt i olika butiker i city och handlar damkläder, smink och damunderkläder som han sedan spökar ut sej i. Visst, en del transvestiter kan va riktigt stiliga och vackra men Älgen e i en klass för sej kan man väl milt uttrycka det hela. Han går gärna i alldeles för korta kjolar som inte ens västa bimbon skulle ta på sej. Till detta har han stay-ups som syns och en massa klet till makeup i ansiktet etc. Ha går kutryggig och syns verkligen och hörs på långt håll. Tydligen har han familj nånstans men det har liksom slagit slint efter en skiljsmässa eller liknande enligt vandringssägen så därför har han blivit så här.

Udda person nummer två e en Ladyboy, alltså en man som opererat om sej till kvinna med thailandsk ursprun, som hänger på jobbet flera gånger i veckan. Jag och My kallar denna person för han-hon-den-det eftersom det e svårt att helt fastställa vilket kön personen har. Ladyboyen lider av grava ticks och slänger me huvudet och harklar sej jättehögt och pratar me sej själv. Kommer ibland in i sällskap me en thailändsk kvinna me barnvagn. Tydligen pluggar Mys kompis med han-hon-den-det....Stackars henne! Tänk att behöva stå ut me detta varje föreläsning. My god!! Ladyboyen har orangeblonderat hår och köper bara underkläder. Har sprungit på "henne" även på fritiden, trodde ett tag att hon stalkade mej.

Freak nummer tre dök upp igår och jag höll på att få en riktig skrattattack bakom kassan. Oturligt nog så ställde sej personen just i min kö och det va ju typiskt. Jag vill verkligen inte skratta men det e ju så svårt att hålla sej ibland.Det liksom bubblar i hela kroppen och jag vet inte vart jag skall ta vägen. Denna person som e en ung kille strax över 20-strecket hade en minimal kjol, ett megastort blonderat svintohår, massor av makeup smetat runt i ansiktet, han hade målat utanför läpparna så de såg onaturligt stora ut. Dessutom va han helt klädd i rosa och hade två utslagna tänder. Dock en mycket insatt person som visste precis vad han ville ha och köpte både puder och läppstift. Snabbt gick det och det va tur för mej eftersom jag som sagt nästan grät av skatt efteråt. Kunde inte titta på min kollega Maria (även kallad PS eftersom hon e min personal shopper på jobbet och alltid hittar så snygga kläder till mej som jag själv inte verka upptäcka) eftersom vi då båda typ dött av garv. Denna kille har ett hår mer tupperat än Natacha Perye som ju ser ut som ett litetpenntroll från 80-talet med minkropp och gigantiskt hårsvall.

Galning fyra har jag inte sett förrens denna vecka. Också en man omopererad till kvinna med tuttar stora som basketbollar...Skämtar inte tyvärr!! Måste gjort ont när "hon" vaknade upp efter den operationen. Trevlig och engelsktalande , köpte ett gäng lösögonfransar. Men varför spöka ut sej så? Hade även gjort läppförstoring och lite lyft här och där. Ja ,vad säger man? Vart e världen på väg... 

Lovely - helt naturlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback