Helg i Bonnebro

Anlände med tåget mitt på dagen i lördags och gick direkt till Café Java för lunch med ett gäng härliga o coola babes. Det blev avhandling av ett antal ämnen såsom BH-storlekar, vad alla ska göra på sina respektive semestrar och för/emot hemhjälp etc. Underbart god sallad (till vettigt Bonnebropris) och mycket skratt. Vädret på topp och alla va glada. 

                      image21 

Sedan fick tjejligan besök av Marias sambo P och deras dotter lilla Elsa som e söt som socker men väldigt envis o sur. Om det inte vankades kex blev det mycket gnäll! Men cool e hon o alltid me tuffa kläder precis som pappa.
                       image22

Det e inte det lättaste att fota små barn inte! De e ju inte stilla mer en ngn sekund åtgången. Beundrar alla barnfotografer, hur de kan få barnen att va stilla och le på bild. Jag tror jag måste öva lite meraför att slippa alla suddiga foton på mina vänners barn.
Eftermiddagen avnjöts med fika i trädgårn hos mina föräldrar o det blev bikinipremiär för min del. Det va nästan tropisk hetta på läsidan o jag klagade inte. Vem vet? Det kanske snöar nästa vecka....Bäst att njuta av stunden.

Lovely - soldyrkaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback