En händelserik vecka

Det har minst sagt vart fart denna vecka och nu e det redan söndag och imorgon väntar en ny vecka. Jag hänger inte riktigt me själv i svängarna och jag förstår verkligen att andra inte gör det heller minst sagt. Det har vart fullt ös och ett högt tempo så nu e jag ganska trötter. Mina lediga dagar spenderade jag mestadels utomhus i det vckra vårvädret. Blev av med min vinterpäls i torsdags och det var veerkligen ett vårtecken. Nu kan jag har kjol me strumpbyxor utan att va orolig för att det ska sticka ut hår genom dem....Ha ha ha !! Ok, detta var en ganska rejäl överdrift. Men jag känner mej fräch och e nu redo för att prova ut en ny snygg bikini vilket måste göras snarast innan de snygga modellerna tar slut. Tog mej en lång tur över söder i fredags och shoppade lite och sedan blev det en spntan afterwork me Örten och Sally. Kvällen började på 51:an och avslutades på Underbara bar. Några öl och mycket skratt i goda vänners lag. Så trevligt det kan bli utan planering. Jag va på topp och vädret va på topp. Fick skattebeskedet i brevlådan samma dag med ett överraskande högt belopp. Såg framför mej en trevlig resa under semestern. Veckan avslutades med en trevlig fikastund på Tullys på Götgatsbacken med mina vapendragare Sally och Örten. Vi letade förgäves efter ett ställe att fika på i solen men det fanns inget tyvärr så det blev gamla vanliga Tullys men det e minsann inte fy skam.

Lovely - njutaren

Kommentarer
Postat av: Josse

Hallå där!! Ja jag har hört rykten om kaoset som har utbrytit hos er... Själv befinner man sig i världens ände känns det som (nej då, så farligt är det inte). Men att gå från 020 till en liten butik i en galleria som Nacka Forum är som natt o dag. När de tycker att det är mycket att göra då har de 2 kassor öppna och 2 hästar att hänga ut. Jag tycker då att det är helt dött.... Å andra sidan är det bra att det är lugnt, man får då tid att lära sig i lugn och ro. Har nu gått 1 vecka, har hängt DAM så jag har varit på hemmaplan, har gått bra, alltid lite rörigt i början innan man kommer in i allt. Men jag tycker om deras friskvård de har varje dag. Hela butiken går ut i 2 omgångar och går en raskpromenad på en halvtimme på arbetstid varje dag. Helt underbart att se lite solljus och man blir piggare och får mer energi för att orka resten av dagen, mycket bra tycker jag. Väldigt skönt med arbetstiderna, börjar 8 slutar 17, fortfarande soligt och ljust när jag slutar, underbart!!!!! Det negativa är ju att jag saknar er massor!!! Jag tycker ju om när det händer saker så 9 veckor i Nacka räcker nog för mig, även fast de är väldigt trevliga så blir det aldrig som 020.
Nej nu ska jag lägga mig, du får hälsa alla så mycket från mig MISS YOU ALL!! Tittar snart in på besök.
Kram från Nacka bruden....

2007-04-01 @ 23:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback